SOME FAMILY TIME

  2015-03-02 / 23:39:20 / Allmänt /


God kväll! Förutom att gå i skolan idag så har jag uträttat lite ärenden på bland annat banken. Skönt att ta tag i lite saker, jag som är expert på att inte göra det. Därefter drog jag, pappa och brorsan till Västerås en sväng för lite shopping. Vi hade det supertrevligt. Och jag agerade personal shopper. Älskar det, så himla kul! Tycker om att få använda min kreativa förmåga på det här sättet då jag själv anser att jag har öga för färg och form, och vad som passar olika kroppstyper och människor. Och med de pågående trenderna i åtanke. Extra roligt är det också när någon förlitar sig på en och ens förmåga och säger "välj ut något åt mig". 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious