MY DAY

  2015-03-10 / 21:38:51 / Allmänt /


Lite blandade känslor idag. Vågade göra något jag inte trodde jag skulle våga (glad!), fick reda på en sak angående studenten som gjorde mig besviken och irriterad (blä), och så fick jag svar av läkaren att jag inte är allergisk mot något av det jag testades mot (YIPPIE). Ah, typ så.
Nu ikväll drog jag och min snygga farsa till Västerås en sväng för ett ärende och passade på att ta en fika, so much mys. Och just nu sitter jag och försöker ta ledigt från jobbet inför studentbalen, fattar ungefär noll ord av det som står. Fackspråk alltså, vad är det bra för? Prata svenska tack!
Anyways, ska nog sluta skriva nu annars blir detta ett långt och negativt klagoinlägg, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious