ABOUT UPPSALA

  2015-03-14 / 14:51:16 / Allmänt /


Bilderna är från i förrgår när jag var i Uppsala. Först gick jag och svärmor på stan ett tag och oj så mycket jag börjar tycka om den staden! Mer och mer för varje gång jag är där. Himla fint i innerstan, speciellt längs med ån. Hur som helst; därefter drog vi i till Fyrishov där Gustav stog med sitt UF-företag på Våga Vara Egen-mässan. Hans företags reklamfilm var nominerad till en av finalisterna, och den har sänts på tv4 några gånger, men det blev tyvärr ingen vinst. Men jag är så stolt ändå! När vi kom hem var båda helt jävla slut så vi somnade redan halv 11, vilket är sjukt tidigt för oss.
Nu är vi påväg till Uppsala igen, men denna gång för att grilla, kolla på mello och sova hos mamma och Kristian. Trevlig lördag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious