Vill uppleva nytt

  2015-01-13 / 18:55:20 / Allmänt /
Inte för att selfiesarna har något med texten att göra..


Vardag och rutiner. Blir deppig bara jag skriver det. Att köra på i princip samma sak, dag ut och dag in. Vakna, gå till skolan eller jobb, se samma människor, gå hem, käka, gymma, plugga (haha, ellerhur..men jag borde), och så repeat. Visst, det blir vad man gör det till men jag orkar inte ens försöka vara positiv till vardagen atm. Jag vill bara bort, slita mig fri och göra annat. Jag vill resa, testa olika jobb (och förhoppningsvis sedan hitta vad jag vill hålla på med), träffa nya människor, samla på upplevelser, prova ny mat, se fantastisk natur och uppleva coola städer. Saker man normalt inte gör i vardagen.
Så mycket man vill göra, så lite tid och pengar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious