New in - Nike Pro shorts

  2015-01-25 / 11:06:17 / Allmänt /


Nödlösning = fota bilderna på kameran med mobilen. Vet inte varför det inte funkar att lägga in bilderna på datorn? Sjukt irriterande.

Införskaffade äntligen ett par träningsshorts från favoritmärket! Svartvita, tighta och snygga. Kanske en aning för kallt att ha dem redan nu, trots att man är inomhus, men tror jag kommer skita i det och köra på dessa ändå. ;)

Gårdagen var sjukt bra med mitt fina hjärta! Vi bakade cupcakes, badade jacuzzi med pappa och tittade på The Carrie Diaries. Varför har jag inte sett den serien tidigare? Så bra!
Nu är jag påväg till Uppsala med pappa för lite shopping och egentid. Hoppas alla har en bra söndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious