Always hungry and tired

  2015-01-27 / 21:53:55 / Allmänt /

Den toasten ni ser på bilden är den godaste ever, överdriver inte. Pesto och mozzarella, hör ni inte hur jävla gott det låter? PESTO OCH MOZZARELLA! Ahhhh skulle kunna äta den dagligen.
Ok, ni märker nog att jag har cravings. Och på mina blogginlägg att döma så ser ni kanske att jag älskar mat. Onyttig mat. Lite ändring på det!

Dagen var bra. Hade endast två lektioner men ändå var jag så fruktansvärt trött när jag kom hem så somnade typ direkt.

Funderar för övrigt på att börja med yoga, av flera olika anledningar. Kanske blir att prova på ett pass på gymmet snart med "svärmor". Har höga förhoppningar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious