Time for tea, vitamins and some rest

  2015-02-05 / 07:16:13 / Allmänt /


Dricker te ur min otroligt fina mugg som jag fick av lillebror i julas. "Jag tänkte på dig direkt när jag såg den. Jag vet inte varför men jag tror att du har något annat med typ samma mönster?" sa han, och mycket riktigt har jag en flaska på mitt rum med körsbärsblommor och turkos bakgrund. Haha, han kan vara så himla gullig ibland.<3

Jag är inget riktigt fan av te to be honest, tycker det smakar som varm och svag saft (inte gott enligt mig), men nu är det så att jag har blivit sjuk och då brukar jag få i mig det. Suuuuuck, orkar inte att jag ska bli förkyld när jag precis kommit in i träningen och har så mycket i skolan. Aja, ska hur som helst försöka gå till skolan idag så får vi se om jag pallar dagen. Hade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious