OOTD

  2014-09-01 / 08:13:15 / Allmänt /


Halloj! This is the outfit of a sjukling som är hemma från skolan. Otroligt glamoröst.

I lördags var jag förövrigt i Uppsala, istället för Västerås som jag hade tänkt, och shoppade först för att sedan dra en sväng till mamma och äta där och kolla film. Mysigt! 
Efter shoppingturen i lördags kände jag mig inte riktigt nöjd. Jag hittade ett par saker jag behövde men utbudet i butikerna där var väl inget att hänga i granen trots att själva butikerna var stora, så igår åkte jag till Västerås och då hittade jag ytterligare lite mer. Letar dock fortfarande efter ett par snygga klackar och en najsig festklänning. 

Hoppas att ni andra mår bättre än vad jag gör, ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious