New hair

  2014-09-03 / 17:29:46 / Allmänt /


Besökte frisören imorse, det var verkligen dags för det! Blev faktiskt väldigt nöjd även fast det kändes lite motigt att klippa bort 20 cm av sitt långa hår. Håret var galet långt (vi snackar i princip enda ner till rumpan) och slitet som fan. Men jag brukar bara klippa mig två gånger per år, oftast en gång på våren och en gång på hösten, så det är sånt man får förvänta sig. Dessutom plattar jag håret mer eller mindre varje dag eftersom det annars är vågigt. Många har sagt att mitt hår är superfint naturligt  men jag trivs helt enkelt inte i det.

Något annat som är värt att fira, förutom  att mina slitna toppar äntligen är borta, är att älsklingens brorsa gick vidare i idol! Det visste jag sedan länge, hähä, men igår sändes det på tv så nu spelar det ingen roll att jag berättar. Glad för hans skull, han vill detta så mycket. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious