Dubai levererar

  2014-10-27 / 07:37:05 / Allmänt /
Alltså gud, uppdateringen på den här bloggen är ju sämst. Men jag har faktiskt anledningar. Jag är helt enkelt för upptagen för att blogga varje dag. Jag ser och gör en massa nytt hela tiden så jag vet inte vart jag ska börja men jag har bland annat;


Badat i ett varmt persiska viken (snyggt med byggnadsställningen i bakgrunden).


Ätit på galet najsiga the cheesecake factory, två gånger.



Sett en jävla massa snygga bilar.



Besökt Dubais mest kända nattklubb.



Chillat på Puro beach.. som inte är en strand utan ett ställe med pool.


Rökt shisha och druckit marockanskt te på mysigaste stället.


Varit på asroliga aquaventure vid Atlantis.



Och ätit på en italiensk lyxrestaurang. Maten..TJARRÅ, DOG.


Bland annat. Så ja, jag har knappt tid att blogga.
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious