Om framtiden

  2014-11-25 / 19:19:17 / Allmänt /


Ovanligt bra och roliga skoldagar både igår och idag måste jag säga! Ren tillfällighet dock, haha. 
Imorgon blir det SACOs studentmässa i Älvsjö. Ska bli intressant och också nice att få "ledigt" från skolan en dag. Känner att jag inte har någon aning om vad jag vill satsa på i framtiden så hoppas på att bli lite klokare av mässan. Har jag, efter det, fortfarande ingen aning så blir det att jobba och resa efter studenten ett tag. Kanske blir jag klokare av det, kanske inte. Men jag tänker inte börja plugga till något direkt efter gymnasiet som inte känns 100% bara för att jag går ett högskoleförberedande program och för att de flesta andra gör det. Aja, time will show! Hoppas allt är bra med er läsare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious