Första inlägget på första bloggen

  2014-07-21 / 20:38:20 / Allmänt /
Har i hela mitt 17 åriga liv stått emot strömmen och aldrig haft en blogg. Okej nu fick jag det att låta som att det har varit tufft men har faktiskt inte känt suget efter en blogg förens nu.
Hur som haver, bloggen kommer att vara lite som min dagbok (fast skippar självfallet vissa delar) främst för min egen skull att se tillbaka på och som en motivationskälla. 
Om det är någon mer än jag som kommer läsa min blogg, haha, så kommer den hur som helst att innehålla bland annat mitt liv, mina tankar, foton och saker som jag blir inspirerad och motiverad av. 
Jaha, det här var då officiellt mitt första blogginlägg. Har för övrigt inte hunnit fixa någon header eller fixat till designen ordentligt men det kommer ändras såsmåningom. So long!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious