Julmys

  2014-12-23 / 13:15:30 / Allmänt /


Bus-Ella och jag i fredags påväg till Västerås för julshopping. 

Under dessa tre dagar utan bloggande har jag hunnit handla klart i princip alla julklappar, sovit hos mamma, bakat julgodis, myst med Kajsa som kommit hem från Dubai såhär inför jul och så har jag jobbat ett riktigt saftigt och mört men roligt arbetspass. Haft fullt upp med andra ord!
Planerna för idag den tjugotredje är att slå in julklappar och att traditionsenligt fara på uppesittarkväll hos farmor. Hoppas julstämningen höjs av det, för nu är den inte på topp tyvärr. Men det ska bli mysigt hur som helst! 
Om jag inte bloggar imorgon; god jul på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious