Supermåne

  2014-08-10 / 23:55:42 / Allmänt /


Sitter och beundrar den otroligt fina fullmånen som är uppe på himlen just nu, eller rättare sagt supermånen. Det speciella med den är, om jag inte fått något om bakfoten, att den orsakar bland annat stormar och extrema tidvatten. Dessutom kommer det att dröja flertalet år till dess att nästa supermåne framträder, men exakt när kan inte astrologerna alltid ta reda på.

Jag har alltid tyckt att allt som har med rymden att göra är rätt utsagt skitcoolt, skrämmande och fascinerande eftersom ingen vet vart det tar slut, om det ens gör det, eller om det finns annat liv. En obesvarad gåta. Så jag blev överlycklig över att jag lyckades få en så här pass bra, dock oskarp, bild på supermånen ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious